.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصمیم آمریکا برای تحریم ارتش صهیونیستی
درپی خشونت و جنایات ارتش و شهرک‌نشینان صهیونیستی، دولت آمریکا قصد دارد صهیونیست‌هایی را که به کرانه باختری حمله می‌کنند، تحریم کند.
تصمیم آمریکا برای تحریم ارتش صهیونیستی

شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی به نقل از منابعی تایید کرد که آمریکا در حال آماده شدن برای اعمال تحریم‌ها علیه سربازان ارتش این رژیم که در کرانه باختری کار می‌کنند، به دلیل خشونت علیه فلسطینی‌ها، آماده می‌شود.

 

گزارش داخلی وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که اگر این رژیم تا ۶۰ روز آینده پاسخی به یک سری اتهامات علیه سربازان و یگان‌های ارتش صهیونیستی در کرانه باختری ارائه نکند، آمریکا تحریم‌هایی را علیه سربازان صهیونیستی اعمال خواهد کرد. 

 

این شبکه تلویزیونی گزارش داد که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا چندین بار به تل‌آویو در مورد عدم اجرای قانون علیه خشونت شهرک نشینان علیه فلسطینیان هشدار داد، اما پاسخ تل آویو رضایت بخش نبود.

 

به گزارش منابع صهیونیستی، تل‌آویو تهدید‌های دولت بایدن را جدی می‌گیرد، زیرا آمریکا امکان گسترش تحریم‌ها که شامل مقامات ارتش، اعضای کنست و وزرای صهیونیستی می‌شود را فراهم می‌کند.

 

به گفته این نهاد صهیونیستی، انتظار می‌رود با همکاری دادستانی نظامی، جلسه وزارتی در این زمینه برگزار شود تا چگونگی جلوگیری از گسترش این موضوع مشخص شود.

 

در اول ژانویه، بایدن فرمان اجرایی را امضا کرد که بر اساس آن، امکان اعمال تحریم‌ها علیه شهرک‌نشینان صهیونیستی که به فلسطینی‌ها در کرانه باختری اشغالی حمله می‌کنند و همچنین قرار دادن ۴ نفر از آن‌ها در لیست سیاه را می‌دهد.

 

این فرمان اجرایی، صدور تحریم‌های مالی و محدودیت‌های روادید را علیه افرادی که مشخص می‌شود به فلسطینی‌ها حمله کرده یا به وحشت انداخته‌اند یا اموال آن‌ها را مصادره کرده‌اند، مجاز می‌سازد.

 

بایدن معتقد بود که وضعیت در کرانه باختری، به ویژه میزان بالای خشونت توسط شهرک نشینان صهیونیست و تخریب اموال، به سطوح غیرقابل تحمل رسیده است و تهدیدی جدی برای صلح، امنیت و ثبات در منطقه است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.